Handislag för alla ladyn som vill träna handis som hobby. Nybörjare eller pro: välkommen! Vi spelar för att ha roligt tillsammans, få lite kondis och lära oss handis.
Vi tränar på torsdagar kl 21-22 söndagar kl 19.00 i Bombskyddet i Kyrkslätt centrum (bakom FPA) Anmälningar: jonnaweckstrom(at) bfmedia.fi

Käsipallojoukkue kaikille leideille, jotka haluavat treenata käsistä harrastuksena. Vastaaloittelija tai pro: tervetuloa! Pelaamme jotta saamme pitää hauskaa yhdessä, saadaan vähän kuntoa ja opimme samalla käsipalloa.
Harjoittelemme torstaisin klo 21-22 ja sunnuntaisin klo 19.00 Kirkkonummen keskustan pommisuojassa (KELA:n takana) Ilmoittautumiset: jonna.weckstrom (at) bfmedia.fi

Laji Käsipallo
Kotipaikka Kirkkonummi
Sarja 2 divari
Jäseniä 23 (Pelaajalista)
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.

Kommentti tapahtumaan

Jonna ilmoittautui in
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.

Kommentti tapahtumaan

Jonna ilmoittautui in
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

Facebookissa: KyIF Ladies (suljettu ryhmä, pyydä jäsenyyttä)